icon_allarticles icon_arrow_down icon_burger icon_checkmark icon_cross icon_download icon_email icon_facebook icon_print icon_search icon_site-switcher
Close
colourbox-1128x600.jpg
Medlemsservice

A-kassens telefon lukket 10. og 17. december

En nødvendig udskiftning af vores medlems- og a-kassesystem har forsinket vores sagsbehandling og udbetaling af dagpenge og efterløn. Vi prioriterer rettidighed af dagpenge- og efterlønsudbetalinger og har derfor lukket telefonen tirsdag den 10. og den 17. december.

I forbindelse med en nødvendig udskiftning af vores medlems- og a-kassesystem er der desværre opstået en række problemer, der har forsinket vores sagsbehandling og udbetaling af dagpenge og efterløn.

Det er vi rigtig kede af, og vi beklager de konsekvenser som det kan have haft for dig. Vi er kendt for at yde en høj medlemsservice, og vi kæmper lige nu for at komme tilbage på rette spor.

Derfor skriver vi her til dig og alle andre ledige medlemmer og efterlønsmodtagere.

Mange medlemmer har heldigvis fået den rigtige udbetaling til tiden her i november måned på trods af det nye IT-system. Det er vi glade for. Men alt for mange har oplevet en forsinket udbetaling eller en fejlbehæftet udbetaling på grund af svigt i det nye IT-system. Ligeledes er der ledige medlemmer der helt fejlagtigt har fået et brev om at de ikke har foretaget registreringer i Jobloggen. Og enkelte ledige medlemmer har fået meget forvirrende breve fra os om samtaler.  Der har også været dage, hvor det har været vanskeligt at komme igennem til os på telefonen på grund af ekstraordinært mange opkald, og vi har medlemmer der fortsat venter på et svar fra os.

Vi beklager endnu en gang overfor alle jer der i denne omgang har fået en dårligere medlemsservice end det vi plejer at kunne levere. Vi arbejder lige nu sammen med vores  IT-leverandør på at få rettet fejlene og få gennemført de nødvendige reguleringer, således at vi er klar til næste udbetaling i december.

Vi prioriterer rettidighed af dagpenge- og efterlønsudbetalinger som det allervigtigste, og derfor har vi besluttet at vi lukker telefonen de kommende to tirsdage den 10. og den 17. december. Dette skridt tager vi for at give os en mulighed for at få løst nogle af de problemer der kan forsinke din dagpenge- eller efterlønsudbetaling i december. Hvis du har problemer,  håber vi du fortsat vil kontakte os ved at skrive en besked i den nye medlemsportal eller ringe på vores sædvanlige telefonnumre 7248 6010 (dagpenge) eller 7248 6020 (efterløn).

De bedste decemberhilsener fra
Alle de engagerede medarbejdere i Socialpædagogernes A-kasse
og A-kassechef Palle Hansen

Denne artikel er en del af temaet/temaerne: Forbundsnyheder